Projekty krajowe - Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

W TRAKCIE REALIZACJI

  1. Centrum Ludwika Braille’a
  2. Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2021-2024 (II etap)
  3. Mocna NGO
  4. Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich
  5. Wiedza drogą do aktywnego udziału w tworzeniu prawa
  6. Akademia Dostępności – wzmocnienie potencjału AGH w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami
  7. Praca dla Absolwenta
  8. Samorząd bez barier
  9. PWSZ im. Witelona w Legnicy – Uczelnia dostępna
  10. PWSZ uczelnią otwartą dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  11. Dostępny UG – kompleksowy program likwidacji barier w dostępie do kształcenia dla osób z niepełnosprawnościami
  12. Dostępna szkoła
  13. Inkubator dostępności
  14. Przez staż do zatrudnienia – aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami
  15. Dostępna administracja publiczna – szkolenia dla kadry
  16. Aktywny absolwent
  17. Opracowanie projektu ustawy wdrażającej Konwencję o prawach osób niepełnosprawnych o proponowanej nazwie: Ustawa o wyrównywaniu szans osób z niepełnosprawnościami wraz z Oceną Skutków Regulacji i uzasadnieniem, jak też propozycji zmian legislacyjnych podążających za nową ustawą
  18. Uniwersytet Pedagogiczny uczelnią równych szans
  19. Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy IV
  20. Prowadzenie na oddziałach ginekologiczno-położniczych oraz w szkołach rodzenia usługi „przewodniczki” dla kobiet w ciąży i rodziców nowonarodzonych dzieci mieszkających w Krakowie
  21. Tyflotechniczna Platforma Medialna (01.04.2022 – 31.03.2023)

ZREALIZOWANE

  1. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (III ETAP)
  2. USŁUGI ASYSTENTA SZANSĄ NA SAMODZIELNOŚĆ
  3. TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (ETAP 3)
  4. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (II ETAP)
  5. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (I ETAP)
  6. KROK KU DOROSŁOŚCI – AKTYWIZACJA MŁODYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
  7. BLIŻEJ DOSTĘPNOŚCI
  8. TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (ETAP 2)
  9. ŚWIADCZENIE INDYWIDUALNEGO TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU „AKTYWNI ZAWODOWO – AKTYWNI SPOŁECZNIE” (ETAP I)
  10. POMOCNE OKO
  11. ADMINISTRACJA CENTRALNA NA RZECZ KONWENCJI O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. MONITORING WDRAŻANIA
  12. INDYWIDUALNE WSPARCIE ABSOLWENTÓW SOSW W WEJŚCIU NA RYNEK PRACY
  13. BARIERY ZMIENIAMY NA SZANSE
  14. MONITORING DZIAŁAŃ JEDNOSTEK ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM W KONTEKŚCIE REALIZACJI PRAW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I DOSTOSOWANIA DO POSTANOWIEŃ KONWENCJI ONZ O PRAWACH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  15. ASYSTENT RODZINY Z DZIECKIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM
  16. CENTRUM IM. LUDWIKA BRAILLE’A 3 (KONTYNUACJA
  17. STAŻE DROGĄ DO ZATRUDNIENIA NA OTWARTYM RYNKU PRACY
  18. MAŁOPOLSKA WDRAŻA KONWENCJĘ O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
  19. POMOC DLA RODZICÓW
  20. ASYSTENT WSPOMAGAJĄCY KONTAKTY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z URZĘDAMI I INNYMI PODMIOTAMI PUBLICZNYMI
  21. OD STAŻU DO ANGAŻU
  22. PEŁNOSPRAWNY WYBORCA
  23. SZKOLENIA ŚWIADOMOŚCIOWE I NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI DLA KADRY UCZELNI WYŻSZYCH
  24. MONITORING OBYWATELSKI KONWENCJI O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
  25. RÓWNE SZANSE RODZICÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH W POWROCIE NA RYNEK PRACY
  26. STAŻ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ DROGĄ DO ZATRUDNIENIA NA OTWARTYM RYNKU PRACY
  27. STAŻ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ WSPARCIEM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ BUDOWANIEM POZYTYWNEGO WIZERUNKU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA RYNKU PRACY
  28. PEŁNOSPRAWNA FIRMA
  29. PRZEŁAMYWANIE BARIER – AUDIODESKRYPCJA
  30. DOSTĘPNA INFORMACJA
  31. FORUM DOSTĘPNEJ CYBERPRZESTRZENI
  32. WARSZTATY „KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM NA TEMAT NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI”
  33. WARSZTATY ŚWIADOMOŚCIOWE
  34. MONITORING STOSOWANIA PRZEZ UCZELNIE ZAPISÓW DOTYCZĄCYCH UWZGLĘDNIANIA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W REGULAMINACH STUDIÓW I ZBADANIE DOSTĘPNOŚCI SERWISÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ZGODNIE ZE STANDARDEM WCAG
  35. MONITORING I RZECZNICTWO DOTYCZĄCE WDROŻENIA PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE EDUKACJI WYŻSZEJ, PRAWA WYBORCZEGO I DOSTĘPNOŚCI INFORMACJI
  36. CENTRUM IM. LUDWIKA BRAILLE’A
  37. TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA
  38. INDYWIDUALNA PRACA Z COACHEM
  39. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  40. E-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
  41. OD STAŻU DO ANGAŻU – aktywizacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami
  42. TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (01.04.2021 – 31.03.2022)
  43. ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA W RODZINIE Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
  44. ŚWIADCZENIE INDYWIDUALNEGO TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRWANYCH W RAMACH PROJEKTU „Aktywni zawodowo – Aktywni Społecznie” – (ETAP II)

Wróć do początku strony