Projekty krajowe - Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

W TRAKCIE REALIZACJI

  1. Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2021-2024 (I etap)
  2. Centrum Ludwika Braille’a
  3. Mocna NGO
  4. Tyflotechniczna Platforma Medialna (etap 4)
  5. Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich
  6. Wiedza drogą do aktywnego udziału w tworzeniu prawa
  7. Akademia Dostępności – wzmocnienie potencjału AGH w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami
  8. Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy III
  9. Praca dla Absolwenta
  10. Samorząd bez barier
  11. PWSZ im. Witelona w Legnicy – Uczelnia dostępna
  12. PWSZ uczelnią otwartą dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  13. Dostępny UG – kompleksowy program likwidacji barier w dostępie do kształcenia dla osób z niepełnosprawnościami
  14. Dostępna szkoła
  15. Inkubator dostępności
  16. Przez staż do zatrudnienia – aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami
  17. Dostępna administracja publiczna – szkolenia dla kadry
  18. Aktywny absolwent
  19. Świadczenie usługi asystenta w rodzinie z dzieckiem z niepełnosprawnością
  20. Świadczenie indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu „Aktywni zawodowo – Aktywni Społecznie” – (ETAP II)
  21. Opracowanie projektu ustawy wdrażającej Konwencję o prawach osób niepełnosprawnych o proponowanej nazwie: Ustawa o wyrównywaniu szans osób z niepełnosprawnościami wraz z Oceną Skutków Regulacji i uzasadnieniem, jak też propozycji zmian legislacyjnych podążających za nową ustawą
  22. Uniwersytet Pedagogiczny uczelnią równych szans
  23. Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy IV

ZREALIZOWANE

  1. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (III ETAP)
  2. USŁUGI ASYSTENTA SZANSĄ NA SAMODZIELNOŚĆ
  3. TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (ETAP 3)
  4. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (II ETAP)
  5. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (I ETAP)
  6. KROK KU DOROSŁOŚCI – AKTYWIZACJA MŁODYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
  7. BLIŻEJ DOSTĘPNOŚCI
  8. TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (ETAP 2)
  9. ŚWIADCZENIE INDYWIDUALNEGO TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU „AKTYWNI ZAWODOWO – AKTYWNI SPOŁECZNIE” (ETAP I)
  10. POMOCNE OKO
  11. ADMINISTRACJA CENTRALNA NA RZECZ KONWENCJI O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. MONITORING WDRAŻANIA
  12. INDYWIDUALNE WSPARCIE ABSOLWENTÓW SOSW W WEJŚCIU NA RYNEK PRACY
  13. BARIERY ZMIENIAMY NA SZANSE
  14. MONITORING DZIAŁAŃ JEDNOSTEK ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM W KONTEKŚCIE REALIZACJI PRAW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I DOSTOSOWANIA DO POSTANOWIEŃ KONWENCJI ONZ O PRAWACH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  15. ASYSTENT RODZINY Z DZIECKIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM
  16. CENTRUM IM. LUDWIKA BRAILLE’A 3 (KONTYNUACJA
  17. STAŻE DROGĄ DO ZATRUDNIENIA NA OTWARTYM RYNKU PRACY
  18. MAŁOPOLSKA WDRAŻA KONWENCJĘ O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
  19. POMOC DLA RODZICÓW
  20. ASYSTENT WSPOMAGAJĄCY KONTAKTY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z URZĘDAMI I INNYMI PODMIOTAMI PUBLICZNYMI
  21. OD STAŻU DO ANGAŻU
  22. PEŁNOSPRAWNY WYBORCA
  23. SZKOLENIA ŚWIADOMOŚCIOWE I NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI DLA KADRY UCZELNI WYŻSZYCH
  24. MONITORING OBYWATELSKI KONWENCJI O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
  25. RÓWNE SZANSE RODZICÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH W POWROCIE NA RYNEK PRACY
  26. STAŻ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ DROGĄ DO ZATRUDNIENIA NA OTWARTYM RYNKU PRACY
  27. STAŻ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ WSPARCIEM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ BUDOWANIEM POZYTYWNEGO WIZERUNKU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA RYNKU PRACY
  28. PEŁNOSPRAWNA FIRMA
  29. PRZEŁAMYWANIE BARIER – AUDIODESKRYPCJA
  30. DOSTĘPNA INFORMACJA
  31. FORUM DOSTĘPNEJ CYBERPRZESTRZENI
  32. WARSZTATY „KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM NA TEMAT NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI”
  33. WARSZTATY ŚWIADOMOŚCIOWE
  34. MONITORING STOSOWANIA PRZEZ UCZELNIE ZAPISÓW DOTYCZĄCYCH UWZGLĘDNIANIA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W REGULAMINACH STUDIÓW I ZBADANIE DOSTĘPNOŚCI SERWISÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ZGODNIE ZE STANDARDEM WCAG
  35. MONITORING I RZECZNICTWO DOTYCZĄCE WDROŻENIA PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE EDUKACJI WYŻSZEJ, PRAWA WYBORCZEGO I DOSTĘPNOŚCI INFORMACJI
  36. CENTRUM IM. LUDWIKA BRAILLE’A
  37. TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA
  38. INDYWIDUALNA PRACA Z COACHEM
  39. KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  40. E-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
  41. OD STAŻU DO ANGAŻU – aktywizacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami

Wróć do początku strony