W TRAKCIE REALIZACJI
- Centrum Ludwika Braille’a
- Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich
- Akademia Dostępności – wzmocnienie potencjału AGH w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami
- Praca dla Absolwenta
- Collegium Witelona – Uczelnia dostępna
- PWSZ uczelnią otwartą dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Dostępny UG – kompleksowy program likwidacji barier w dostępie do kształcenia dla osób z niepełnosprawnościami
- Dostępna szkoła
- Dostępna administracja publiczna – szkolenia dla kadry
- Opracowanie projektu ustawy wdrażającej Konwencję o prawach osób niepełnosprawnych o proponowanej nazwie: Ustawa o wyrównywaniu szans osób z niepełnosprawnościami wraz z Oceną Skutków Regulacji i uzasadnieniem, jak też propozycji zmian legislacyjnych podążających za nową ustawą
- Uniwersytet Pedagogiczny uczelnią równych szans
- Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy IV
- Prowadzenie na oddziałach ginekologiczno-położniczych oraz w szkołach rodzenia usługi „przewodniczki” dla kobiet w ciąży i rodziców nowonarodzonych dzieci mieszkających w Krakowie
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2021-2024 (III etap)
- Przez staż do zatrudnienia – aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami z woj. łódzkiego
- Od stażu do angażu – aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością z woj. mazowieckiego
- Tyflotechniczna Platforma Medialna
ZREALIZOWANE
- KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (III ETAP)
- USŁUGI ASYSTENTA SZANSĄ NA SAMODZIELNOŚĆ
- TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (ETAP 3)
- KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (II ETAP)
- KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2018-2021 (I ETAP)
- KROK KU DOROSŁOŚCI – AKTYWIZACJA MŁODYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- BLIŻEJ DOSTĘPNOŚCI
- TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (ETAP 2)
- ŚWIADCZENIE INDYWIDUALNEGO TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU „AKTYWNI ZAWODOWO – AKTYWNI SPOŁECZNIE” (ETAP I)
- POMOCNE OKO
- ADMINISTRACJA CENTRALNA NA RZECZ KONWENCJI O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. MONITORING WDRAŻANIA
- INDYWIDUALNE WSPARCIE ABSOLWENTÓW SOSW W WEJŚCIU NA RYNEK PRACY
- BARIERY ZMIENIAMY NA SZANSE
- MONITORING DZIAŁAŃ JEDNOSTEK ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ W WOJEWÓDZTWIE DOLNOŚLĄSKIM W KONTEKŚCIE REALIZACJI PRAW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I DOSTOSOWANIA DO POSTANOWIEŃ KONWENCJI ONZ O PRAWACH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- ASYSTENT RODZINY Z DZIECKIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM
- CENTRUM IM. LUDWIKA BRAILLE’A 3 (KONTYNUACJA
- STAŻE DROGĄ DO ZATRUDNIENIA NA OTWARTYM RYNKU PRACY
- MAŁOPOLSKA WDRAŻA KONWENCJĘ O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- POMOC DLA RODZICÓW
- ASYSTENT WSPOMAGAJĄCY KONTAKTY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z URZĘDAMI I INNYMI PODMIOTAMI PUBLICZNYMI
- OD STAŻU DO ANGAŻU
- PEŁNOSPRAWNY WYBORCA
- SZKOLENIA ŚWIADOMOŚCIOWE I NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI DLA KADRY UCZELNI WYŻSZYCH
- MONITORING OBYWATELSKI KONWENCJI O PRAWACH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- RÓWNE SZANSE RODZICÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH W POWROCIE NA RYNEK PRACY
- STAŻ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ DROGĄ DO ZATRUDNIENIA NA OTWARTYM RYNKU PRACY
- STAŻ W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ WSPARCIEM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ BUDOWANIEM POZYTYWNEGO WIZERUNKU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA RYNKU PRACY
- PEŁNOSPRAWNA FIRMA
- PRZEŁAMYWANIE BARIER – AUDIODESKRYPCJA
- DOSTĘPNA INFORMACJA
- FORUM DOSTĘPNEJ CYBERPRZESTRZENI
- WARSZTATY „KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM NA TEMAT NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI”
- WARSZTATY ŚWIADOMOŚCIOWE
- MONITORING STOSOWANIA PRZEZ UCZELNIE ZAPISÓW DOTYCZĄCYCH UWZGLĘDNIANIA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W REGULAMINACH STUDIÓW I ZBADANIE DOSTĘPNOŚCI SERWISÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ZGODNIE ZE STANDARDEM WCAG
- MONITORING I RZECZNICTWO DOTYCZĄCE WDROŻENIA PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE EDUKACJI WYŻSZEJ, PRAWA WYBORCZEGO I DOSTĘPNOŚCI INFORMACJI
- CENTRUM IM. LUDWIKA BRAILLE’A
- TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA
- INDYWIDUALNA PRACA Z COACHEM
- KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- E-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
- OD STAŻU DO ANGAŻU – aktywizacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami
- TYFLOTECHNICZNA PLATFORMA MEDIALNA (01.04.2021 – 31.03.2022)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA W RODZINIE Z DZIECKIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
- ŚWIADCZENIE INDYWIDUALNEGO TRENINGU KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRWANYCH W RAMACH PROJEKTU „Aktywni zawodowo – Aktywni Społecznie” – (ETAP II)
- MOCNA NGO
- WIEDZA DROGĄ DO AKTYWNEGO UDZIAŁU W TWORZENIU PRAWA
- SAMORZĄD BEZ BARIER
- INKUBATOR DOSTĘPNOŚCI
- PRZEZ STAŻ DO ZATRUDNIENIA – AKTYWIZACJA ZAWODOWA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- AKTYWNY ABSOLWENT
- KONTYNUACJA PROWADZENIA PLACÓWKI WSPARCIA I ROZWOJU OSOBISTEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OKRESIE 2021-2024 (II etap)
- Tyflotechniczna Platforma Medialna (01.04.2022 – 31.03.2023)