W TRAKCIE REALIZACJI
- Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy IV
- Prowadzenie na oddziałach ginekologiczno-położniczych oraz w szkołach rodzenia usługi „przewodniczki” dla kobiet w ciąży i rodziców nowonarodzonych dzieci mieszkających w Krakowie
- Tyflotechniczna Platforma Medialna
- Dostępny samorząd 2.0
- Centrum im. Ludwika Braille’a
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2024-2027 (Etap I)
- Jeszcze bardziej dostępna AHNS – Zwiększenie dostępności funkcjonowania Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu
- Uczelnia Bez Barier. AWF dla Wszystkich
- WSEI w Krakowie: Uczelnia Dostępna-Rozwój
- Start IB PAN w dostępność (DOSTEP)
- Dostępna Uczelnia Metropolitalna
- Sprawna uczelnia. Program współpracy Akademii Górnośląskiej z interesariuszami o szczególnych potrzebach
- Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej
- Zwiększenie dostępności kształcenia w zawodach medycznych dla osób ze specjalnymi potrzebami, w tym niepełnosprawnościami
- Politechnika dostępna
- GUMed bez barier
- Uniwersytet Ignatianum w Krakowie Uczelnią dostępną dla wszystkich
ZREALIZOWANE
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2018-2021 (III etap)
- Usługi asystenta szansą na samodzielność
- Tyflotechniczna platforma medialna (etap 3)
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2018-2021 (II etap)
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2018-2021 (I etap)
- Krok ku dorosłości – aktywizacja młodych osób z niepełnosprawnościami
- Bliżej dostępności
- Tyflotechniczna platforma medialna (etap 2)
- Świadczenie indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu „Aktywni zawodowo – aktywni społecznie” (etapI)
- Pomocne oko
- Administracja centralna na rzecz Konwencji o prawach osób z niepełnosprawnościami. Monitoring wdrażania
- Indywidualne wsparcie absolwentów SOSW w wejściu na rynek pracy
- Bariery zmieniamy na szanse
- Monitoring działań jednostek administracji rządowej i samorządowej w województwie Dolnośląskim w kontekście realizacji praw osób z niepełnosprawnościami i dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych
- Asystent rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym
- Centrum im. Ludwika Braille’a 3 (kontynuacja)
- Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy
- Małopolska wdraża Konwencję o prawach osób z niepełnosprawnościami
- Pomoc dla rodziców
- Asystent wspomagający kontakty osób niepełnosprawnych z urzędami i innymi podmiotami publicznymi
- Od stażu do angażu
- Pełnosprawny wyborca
- Szkolenia świadomościowe i niepełnosprawności dla kadry uczelni wyższych
- Monitoring obywatelski Konwencji o prawach osób z niepełnosprawnościami
- Równe szanse rodziców dzieci niepełnosprawnych w powrocie na rynek pracy
- Staż w administracji publicznej drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy
- Staż w administracji publicznej wsparciem aktywizacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych oraz budowaniem pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych na rynku pracy
- Pełnosprawna firma
- Przełamywanie barier – audiodeskrypcja
- Dostępna informacja
- Forum Dostępnej Cyberprzestrzeni
- Warsztaty „Kształtowanie świadomości dzieci w wieku wczesnoszkolnym na temat niepełnosprawności”
- Warsztaty świadomościowe
- Monitoring stosowania przez uczelnie zapisów dotyczących uwzględniania potrzeb osób niepełnosprawnych w regulaminach studiów i zbadanie dostępności serwisów administracji publicznej zgodnie ze standardem WCAG
- Monitoring i rzecznictwo dotyczące wdrożenia przepisów prawnych dotyczących osób niepełnosprawnych w zakresie edukacji wyższej, prawa wyborczego i dostępności informacji
- Centrum im. Ludwika Braille’a
- Tyflotechniczna platforma medialna
- Indywidulana praca z coachem
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych
- E-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści
- Od stażu do angażu – aktywizacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami
- Tyflotechniczna platforma medialna (01.04.2021 – 31.03.2022)
- Świadczenie usługi asystenta w rodzinie z dzieckiem z niepełnosprawnością
- Świadczenie indywidulanego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu „Aktywni zawodowo – Aktywni Społecznie” – (etap II)
- Mocna NGO
- Wiedzą drogą do aktywnego udziału w tworzeniu prawa
- Samorząd bez barier
- Inkubator Dostępności
- Przez staż do zatrudnienia – aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprwnościami
- Aktywny Absolwent
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2021-2024 (II etap)
- Tyflotechniczna Platforma Medialna (01.04.2022 – 31.03.2023)
- Nowoczesny Uniwersytet dostępny dla wszystkich
- Akademia Dostępności – wzmocnienie potencjału AGH w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami
- Praca dla Absolwenta
- Collegium Witelona – Uczelnia dostępna
- PWSZ uczelnią otwartą dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Dostępny UG – kompleksowy program likwidacji barier w dostępie do kształcenia dla osób z niepełnosprawnościami
- Dostępna szkoła
- Dostępna administracja publiczna – szkolenia dla kadry
- Opracowanie projektu ustawy wdrażającej Konwencję o prawach osób niepełnosprawnych o proponowanej nazwie: Ustawa o wyrównywaniu szans osób z niepełnosprawnościami wraz z Oceną Skutków Regulacji i uzasadnieniem, jak też propozycji zmian legislacyjnych podążających za nową ustawą
- Uniwersytet Pedagogiczny uczelnią równych szans
- Centrum Ludwika Braille’a
- Przez staż do zatrudnienia – aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami z woj. łódzkiego
- Od stażu do angażu – aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością z woj. mazowieckiego
- Kontynuacja prowadzenia placówki wsparcia i rozwoju osobistego osób niepełnosprawnych w okresie 2021-2024 (III etap)