Teleplatforma Pierwszego Kontaktu także dla osób niesłyszących - Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

zbliżenie kobiecej dłoni nad klawiaturą laptopa. dłoń trzyma telefon komórkowey
zdjęcie: pixabay

Pewnie wiele razy byliście w sytuacji, kiedy dolegliwości nie chciały się zsynchronizać z godzinami pracy pobliskiej przychodni. Nie zawsze jednak w takich przypadkach potrzebna jest pomoc pogotowia. Czasem wystarczy telefoniczna konsultacja z medykami, którzy doradzą, co dalej i jak postępować.

Z myślą o takich właśnie nagłych sytuacjach powstała Teleplatforma Pierwszego Kontaktu, która działa od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-8.00 pod numerem telefonu 800 137 200. Pomoc jest udzielana w języku polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim. Dla nas jednak najważniejsza jest informacja, że na Teleplatformie pomoc mogą uzyskać również osoby niesłyszące poprzez wideoczat z tłumaczem języka migowego.

Wróć do początku strony