Poszukujemy Trenera/ki – prowadzącego/ej szkolenia - Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

na granatowym tle napis Good Luck
zdjęcie: pixabay

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy (region): Warszawa

Wymiar czasu pracy: pełny lub niepełny etat (umowa o pracę).

NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób
z niepełnosprawnościami w Polsce.

NASZE DZIAŁANIA:

  • Zmieniamy prawo.
  • Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
  • Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
  • Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
  • Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
  • Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
  • Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.

Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!

Więcej informacji na temat działań Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego znaleźć można na stronie www.firr.org.pl

Obowiązki

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Trenera – prowadzącego szkolenia będzie należało m.in.:

  • prowadzenie szkoleń z zakresu szeroko rozumianej dostępności (dostępność dla osób z niepełnosprawnościami) w formie stacjonarnej i zdalnej;
  • prowadzenie szkoleń świadomościowych w formie stacjonarnej i zdalnej;
  • konstruowanie programów oraz koncepcji szkoleniowych;
  • przygotowanie materiałów, wykorzystywanych podczas szkoleń;
  • opracowanie i prowadzenie warsztatów/ćwiczeń/prezentacji z zastosowaniem różnorodnych narzędzi szkoleniowych;
  • prace organizacyjno-logistyczne związane z przeprowadzeniem szkolenia.

Czego wymagamy?

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń;
  • doświadczenie w przygotowaniu merytorycznym i organizacyjnym szkoleń;
  • sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie);
  • biegła obsługa komputera (Internet, Outlook, Powerpoint);
  • doświadczenie we współpracy ze środowiskiem akademickim oraz przedstawicielami administracji publicznej będzie dodatkowym atutem;
  • doświadczenie w obszarze problematyki niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem;
  • doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem;
  • prawo jazdy będzie dodatkowym atutem.

Jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami oraz dostosowanie warunków ich pracy do indywidualnych potrzeb.

Rekrutacja

Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania rekrutacyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.

Pytania rekrutacyjne:

  • Jakie treści powinien zawierać moduł świadomościowy podczas szkolenia z zakresu zwiększania dostępności urzędu dla osób z niepełnosprawnościami, kierowanego do kadry administracji publicznej?
  • Jakie warunki szkoleniowe gwarantują optymalne efekty szkolenia? 
  • Oczekiwane wynagrodzenie (widełki):

jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.

Co oferujemy?

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
  • pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
  • w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np. w urzędzie,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych,
  • dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego,
  • bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
  • bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
  • dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
  • bony pieniężne dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 6 stycznia 2025 r. na adres email: rekrutacja@firr.org.pl 

W razie trudności w złożeniu aplikacji za pośrednictwem e-mail prosimy o kontakt telefoniczny: +48 12 444 73 49.

Opis rekrutacji:

Opis rekrutacji:

Rekrutacja będzie przebiegać dwuetapowo:

ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.

ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną.

Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.

Klauzula informacyjna:

Informacje o przetwarzaniu danych:

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. ul. Świętokrzyska 14, e-mail: biuro@firr.org.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@firr.org.pl.

Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy

Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.

Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.

Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

UWAGA!!! Przesyłane zgłoszenia aplikacyjne muszą zawierać formułę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Świętokrzyskiej 14 moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”

Wróć do początku strony