Poszukujemy specjalisty/tki ds. dostępności cyfrowej. Zgłoszenia do 16 lutego 2020! - Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

grafika przedstawia różne symbole komunikacji połączone ze sobą liniami. To ilustracja ogłoszenia o poszukiwaniu specjalisty ds. dostępności cyfrowej
Gerd Altmann Pixaby

Krakowskie biuro naszej Fundacji poszukuje specjalisty/tki ds. dostępności cyfrowej. Zgłoszenia przyjmujemy do 16 lutego 2020 roku. Zapraszamy serdecznie!

Tytuł oferty: Specjalista/tka ds. dostępności cyfrowej

Liczba wakatów: 1

Wymiar pracy: pełny etat (umowa o pracę)

Miejsce pracy (region): Małopolskie

Miejscowość: Kraków

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty/tki ds. dostępności cyfrowej będzie należało m.in.:

  • prace organizacyjno-logistyczne związane z bieżącym prowadzeniem działań w obszarze dostępności cyfrowej;
  • prowadzenie i współprowadzenie szkoleń, warsztatów oraz innych imprez organizowanych w obszarze dostępności;
  • adaptowanie publikacji oraz innych dokumentów elektronicznych do dostępnej cyfrowo postaci;
  • tworzenie oraz dodawanie napisów dla osób niesłyszących do materiałów audio/video;
  • audytowanie dostępności cyfrowej stron internetowych, aplikacji mobilnych, dokumentów i multimediów elektronicznych;
  • redagowanie materiałów szkoleniowych, tekstów promocyjnych i upowszechniających dostępność cyfrową;
  • nawiązywanie oraz rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi oraz jednostkami administracji publicznej w obszarze dostępności cyfrowej.

Wymagania:

  • sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
  • doświadczenie w wykorzystaniu mediów społecznościowych,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook, PowerPoint, programy graficzne),
  • znajomość systemów CMS w rodzaju WordPress lub Joomla będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość podstaw HTML i CSS będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w obszarze problematyki niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem,
  • posiadana niepełnosprawność będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem.

Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania rekrutacyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.

Pytania rekrutacyjne:

1. Czym wg ciebie jest dostępność cyfrowa? Prosimy podkreślić wybraną odpowiedź.

  • Tworzeniem stron internetowych w taki sposób, aby były one dostępne dla osób niewidomych i używanych przez nie technologii asystujących.
  • Tworzeniem treści elektronicznych w taki sposób, aby były one dostępne dla wszystkich.
  • Dostępność cyfrowa to ustawowy obowiązek udostępniania informacji przez wszystkie aplikacje mobilne i strony internetowe.

2. Kogo wg ciebie dotyka problem braku dostępności cyfrowej? Prosimy podkreślić wybraną odpowiedź.

  • Osób niewidomych i głuchych.
  • Niewidomych, głuchych i seniorów.
  • Wszystkich osób korzystających z informacji elektronicznej.

3. Czy wg ciebie dostępne powinny być tylko serwisy internetowe i aplikacje mobilne jednostek administracji publicznej? Czy tylko prywatnych właścicieli w rodzaju sklepów, kin czy restauracji? A może wszystkie strony internetowe i aplikacje mobilne powinny być dostępne cyfrowo? W kilku zdaniach uzasadnij swój punkt widzenia.

4. Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pan/Pani na tym stanowisku? Prosimy o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.

Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 16 lutego 2020 r. na adres email: rekrutacja@firr.org.pl lub składanie ich osobiście (z dopiskiem: „Aplikacja: Specjalista ds. dostępności cyfrowej – Kraków”) w siedzibie Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego w Krakowie, ul. Wybickiego 3a, 31-261 Kraków

Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i obojętne na jakie stanowisko – nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas. NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY!

Wróć do początku strony