Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie.
Tytuł oferty: Specjalista ds. upowszechniania rezultatów projektu
Liczba wakatów: 1
Miejsce pracy (region): Małopolskie
Miejscowość: Kraków
Opis stanowiska pracy
NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
NASZE DZIAŁANIA:
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu. Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach niepełnosprawnych.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
- Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!
Więcej informacji na temat działań Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego znaleźć można na stronie www.firr.org.pl.
Fundacja poszukuje specjalisty ds. upowszechniania rezultatów projektu
Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 31 maja 2020 r. na adres email: rekrutacja@firr.org.pl lub składanie ich osobiście (z dopiskiem: „Aplikacja: Specjalista ds. upowszechniania – Kraków”) w siedzibie Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego w Krakowie, ul. Wybickiego 3a, 31-291 Kraków
Miejsce pracy: Kraków.
Wymiar czasu pracy: Pełen etat (umowa o pracę).
Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i na obojętne stanowisko – nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas, NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. upowszechniania rezultatów projektu będzie należało m.in.:
- udzielanie informacji na temat projektu,
- prace organizacyjno-logistyczne związane z upowszechnianiem rezultatów projektu,
- obsługa logistyczna spotkań, konferencji, szkoleń oraz innych imprez organizowanych w celu upowszechniania rezultatów projektu,
- redagowanie pism, prowadzenie korespondencji w sprawie upowszechniania rezultatów projektu, inicjowanie, prowadzenie i kompleksowa obsługa kontaktów z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi w celu upowszechniania rezultatów projektu,
- upowszechnianie rezultatów za pośrednictwem różnorodnych mediów (w tym social-media),
- redagowanie tekstów prasowych, promocyjnych i upowszechniających rezultaty projektu,
- nawiązywanie oraz rozwijanie relacji z partnerami projektowymi.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
- doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu działań promocyjnych,
- doświadczenie w profesjonalnym wykorzystaniu mediów społecznościowych, znajomość środowiska medialnego,
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook, Powerpoint, programy graficzne),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w obszarze problematyki niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem.
Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania selekcyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.
Pytania selekcyjne
- Strategia promocyjna
Proszę o wskazanie kluczowych elementów strategii promocyjnej oraz narzędzi, które w Pani/a odczuciu będą najskuteczniejsze w promowaniu rezultatów projektu społecznego (kształcenie dzieci z niepełnosprawnościami).
- Organizacja konferencji
Proszę o wskazanie działań rekrutacyjnych, niezbędnych dla pomyślnej rekrutacji uczestników konferencji pt. „Dziecko z niepełnosprawnością w szkole masowej – szansa czy ryzyko?”
- Jakich tematów oraz słownictwa należy unikać w komunikacji dotyczącej osób z niepełnosprawnościami?
Proszę o opis w kilku punktach.
- Oczekiwane wynagrodzenie (widełki)
Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.