Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie lub w Łodzi, na stanowisko Specjalistki/Specjalisty ds. realizacji projektów oraz współpracy z podmiotami komercyjnymi.
Jeśli chcesz pracować w rodzinnej atmosferze i marzy Ci się zmienianie świata, nie czekaj, tylko aplikuj do nas – łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą!
Prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie na adres rekrutacja@firr.org.pl najpóźniej do 9 kwietnia.
Kim jesteśmy?
Nasza misja:
Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Nasze działania:
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
- Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Szczegóły oferty
Stanowisko: Specjalistka/Specjalista ds. realizacji projektów oraz współpracy z podmiotami komercyjnymi
Liczba wakatów: 1 (umowa o pracę)
Wymiar czasu pracy: cały etat
Region: małopolskie lub łódzkie
Miasto: Kraków lub Łódź
Opis stanowiska:
- udział w realizacji projektów/zadań, związanych z udzielaniem pomocy publicznej dla przedsiębiorców, w tym szczególnie pomocy de minimis;
- wyliczanie pomocy de minimis i określanie wielkości przedsiębiorstw;
- sporządzanie sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, w tym szczególnie pomocy de minimis;
- prowadzenie rekrutacji uczestników projektu (osób fizycznych oraz prawnych) i wsparcie ich w czasie realizacji działań projektowych;
- prowadzenie weryfikacji formalnej kwalifikowalności uczestników do projektu;
- współpraca z podmiotami komercyjnymi;
- wsparcie koordynatorów w realizacji projektów od strony merytorycznej i finansowej;
- bieżący kontakt z pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji zadań, w tym związanych z udzielaniem wsparcia przedsiębiorcom;
- udział w przygotowywaniu dokumentacji, związanej z prowadzeniem postępowań w trybie zasady konkurencyjności oraz rozeznania rynku;
- stała współpraca z personelem finansowo-księgowym w zakresie rozliczania dokumentów kosztowych projektów;
- udział w rozliczaniu otrzymanych dotacji, sporządzaniu okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą;
- sporządzanie pism, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów;
- kontakty, współpraca i bieżąca korespondencja z instytucjami, nadzorującymi realizację projektów, audytorami zewnętrznymi oraz innymi (wg potrzeb).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, przedsiębiorczość, ekonomia);
- znajomość przepisów oraz doświadczenie w zakresie udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców, w tym szczególnie pomocy de minimis;
- znajomość podstawowych zagadnień, związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, pozwalająca na wsparcie przedsiębiorców w przygotowywaniu dokumentacji projektowej PO WER, w tym dot. wyliczania pomocy de minimis i określania wielkości przedsiębiorstw;
- dobra znajomość przepisów funduszy UE;
- skrupulatność, dokładność;
- sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie);
- zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi w uzasadnianiu swoich argumentów;
- umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań;
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook);
- mile widziane: doświadczenie w bezpośredniej współpracy z biznesem, w realizacji projektów/działań, związanych z udzielaniem wsparcia przedsiębiorcom; doświadczenie/znajomość procedur zamówień publicznych, a w szczególności realizacji postępowań w trybie zasady konkurencyjności oraz rozeznania rynku; doświadczenie w projektach unijnych, a szczególnie w prowadzeniu dokumentacji projektowej;
- dodatkowym atutem będzie także: znajomość kwestii dostępności, projektowania uniwersalnego, technologii asystujących; doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Opis rekrutacji:
Rekrutacja na stanowisko Specjalistki/Specjalisty ds. realizacji projektów oraz współpracy z podmiotami komercyjnymi będzie przebiegać dwuetapowo:
ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.
ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok. 1,5 godziny.
Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.
Pytania selekcyjne:
Do każdego CV należy obowiązkowo dołączyć odpowiedzi na poniższe pytania – w przeciwnym razie kandydatura nie będzie brana pod uwagę.
- Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub “widełek”.
Kontakt:
e-mail: rekrutacja@firr.org.pl
nr telefonu: 12 444 73 49
Klauzula informacyjna:
Informacje o przetwarzaniu danych:
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. Racławicka 58, e-mail: biuro@firr.org.pl.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@firr.org.pl.
- Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy
- Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.
- Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.
- Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.
- Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
UWAGA!!! Przesyłane zgłoszenia aplikacyjne muszą zawierać formułę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławicka 58 moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”