Dostępny Urząd – Szkolenie dla koordynatorów i osób zajmujących się dostępnością w instytucjach publicznych - Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

dużo kolorowych karteczek przypiętych do korkowej tablicy. na jednej z nich napis "make things happen". na dole napis ODWOŁANE
grafika: pixabay

Szkolenie zostało odwołane – będziemy informować o ewentualnych nowych terminach.

Utilitia sp. z o.o. od wielu lat zajmuje się propagowaniem szeroko rozumianej dostępności. Nasz zespół tworzą najlepsi specjaliści w tej dziedzinie, pracujący w projektach ministerialnych. Projektowanie uniwersalne nie ma przed nami żadnych tajemnic – służymy naszą wiedzą oraz doświadczeniem wszystkim tym, którzy chcą, by ich budynki, usługi czy towary były dostępne dla każdego, ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych potrzeb osób z różnego typu niepełnosprawnościami.

Bardzo doceniamy ogromną rolę koordynatorów i osób zajmujących się dostępnością w instytucjach publicznych. Dlatego specjalnie dla nich, ale też osób, które chcą aplikować na to stanowisko, przygotowaliśmy dwudniowe szkolenie, które ma na celu pogłębienie oraz usystematyzowanie wiedzy z zakresu dostępności.

Szkolenie zaplanowane jest na 1-2 czerwca 2021 i odbędzie się w formie zdalnej, na platformie ZOOM.

Cena: 1200 zł + 23% VAT (1476 zł brutto)

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  1. Dostępność instytucji publicznych w świetle polskiego prawa
  2. Definiowanie i rodzaje niepełnosprawności
  3. Standardy Dostępności:
    • Architektoniczny.
    • Informacyjno-komunikacyjny.
    • Cyfrowy.
  4. Dostępna instytucja publiczna czyli co?
    • Obsługa Klienta ze szczególnymi potrzebami.
    • Standardy zatrudnienia.
    • Dostępna informacja.
    • Dostępne wydarzenia.
    • Wsparcie i finansowane dostępności w instytucjach publicznych.

Dzień II

  1. Koordynator dostępności
    • Zadania koordynatora.
    • Plan dostępności.
    • Raport o stanie dostępności.
    • Postępowanie skargowe.
    • Deklaracja dostępności.
  2. Narzędzia monitorowania dostępności
    • Cyfrowej.
    • Architektonicznej.
  3. Tworzenie dostępnych dokumentów cyfrowych czyli jak przygotować dostępny dokument:
    • WORD/EXCEL/POWER PIONT
  4. Narzędzia monitoringu dostępności cyfrowej
    • Badanie stron internetowych

Formularz zgłoszeniowy:

https://tiny.pl/rvlr4

Osoba kontaktowa:

Artur Then, e-mail: artur.then@firr.org.pl, tel.: 663 120 419

Wróć do początku strony