czarno-biała grafika. od lewej strony czarny megafon, z którego głośnika wychodzi biały napis IMPORTANT

grafika: pixaby

Zapytanie ofertowe na usługi wynajmu 3  sal szkoleniowych z wyposażeniem, zapewnienia wyżywienia i noclegów dla uczestników/-czek i trenerów/-ek szkoleń organizowanych w ramach Projektu „Wiedza drogą do aktywnego udziału w tworzeniu prawa” (projekt PO WER 2.16 w ramach konkursu nr POWR.02.16.00-IP.06-00-012/19).

1.    NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków

Tel. 12 629-85-14

KRS nr 0000170802

NIP: 677-222-15-66

2.     PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami usługa wynajęcia 3 sal szkoleniowych z niezbędnym wyposażeniem technicznym, organizacji cateringu (obejmującego przerwy kawowe, obiady i kolację) oraz zapewnienie noclegów ze śniadaniem dla uczestników/-ek i trenerów/-ek szkoleń przeprowadzanych w ramach Projektu „Wiedza drogą do aktywnego udziału w tworzeniu prawa”.

Wspólny Słownik Zamówień:

55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

Miejsce realizacji zamówienia:

Rzeszów –26-27 czerwiec 2021 (szkolenie: 2 dni szkoleniowe w godzinach: 1. dzień 09.00-18.00, 2. dzień 09.00-18.00, 42-48 uczestników/-czek (średnio 45 uczestników/-czek) + 6 trenerów/-ek), W czas szkolenia wliczono godzinna przerwę obiadową (13:00-14:00). Wykonawca jest zobowiązany dokonać wstępnej rezerwacji w obiekcie w tym terminie.

3.    SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Noclegi, catering i 3 sale szkoleniowe dla uczestników/-ek i trenerów/-ek szkoleń mają zostać zapewnione w jednym obiekcie (budynku lub zespole budynków), który spełnia warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

a)     Usługa wynajmu dwóch sal szkoleniowych

b)     Usługa cateringu

I dzień szkoleniowy – bufet kawowy (dostępny w przerwach), obiad i kolacja

II dzień szkoleniowy: – bufet kawowy (dostępny w przerwach), śniadanie, obiad.

c)     Usługa noclegowa

d)     Dodatkowe wymagania

Oferty dotyczące obiektów niespełniających warunku dostępności nie będą brane pod uwagę, ponieważ nie spełniają warunków zamówienia (podstawa do wykluczenia).

Przykładowy harmonogram szkolenia

1.    WARUNKI ZMIANY ZAMÓWIENIA

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty – w uzgodnieniu z Wykonawcą – zgodnie z sekcją 6.5.2 „Zasada konkurencyjności” ust. 22 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014‑2020”. W szczególności lit. e ust. 22 zezwala na wprowadzenie zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian nie będzie większa od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zapytania Ofertowego bez podania przyczyny.

5. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI

26-27 czerwca 2021 w Rzeszowie.

Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (zwłaszcza jeżeli liczba uczestników spadnie poniżej 10 na szkolenie), zastrzega sobie prawo do odwołania danego szkolenia lub zmiany jego terminu, o czym powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed danym szkoleniem. W takim przypadku nowy termin szkolenia zostanie ustalony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania tych uprawnień – prowadzenie hotelu o standardzie *** (trzech gwiazdek).
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (w tym zgodnie z ust. 6) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia.
  4. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów prawa.
  6. Dysponują obiektem hotelu, salą szkoleniową, jadalnią, pomieszczeniami sanitarnymi spełniającymi wszystkie kryteria szczegółowo opisane w rozdziale 3., w tym szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

Niespełnienie choćby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

7. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zapytania Ofertowego, Wykonawca złoży stosowne oświadczenia w Formularzu Ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego).

8. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA ORAZ WARUNKI PŁATNOŚCI

Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w polskich złotych (PLN) w okresach miesięcznych z dołu – na zakończenie usługi.

Wynagrodzenie zostanie obliczone na podstawie cen jednostkowych zawartych w Formularzu oferty (kolumna C w tabeli) oraz liczby faktycznie korzystających z poszczególnych usług.

Płatność zostanie dokonana w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę i uwzględniającej zgodne z Zapytaniem Ofertowym faktury VAT.

9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Prawidłowo przygotowana oferta:

  1. Powinna być sporządzona według wzoru FORMULARZ OFERTY (Załącznik 1) i powinna być podpisana przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  2. Podpisy złożone przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną. Alternatywnie oferta i załączniki mogą zostać opatrzone (podpisane) kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  3. W przypadku składania oferty na podstawie pełnomocnictwa, należy jego kopię dołączyć do oferty (jako załącznik).
  4. Wykonawca dołącza do oferty podpisaną klauzulę informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych.
  5. Wykonawca może dołączyć do oferty dodatkowe załączniki wedle własnego uznania.
  6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Należy zwrócić uwagę na kompletność i poprawność złożenia i podpisania załączników.
  7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez Wykonawcę, nie dopuszcza się stosowania korektora zgodnie z art. 22 pkt. 3 ustawy o rachunkowości.
  8. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji (poprzez wskazanie konkretnych stron oferty), że nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom/-czkom postępowania.
  9. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty zostały kolejno ponumerowane.
  10. Ofertę należy dostarczyć zgodnie z pkt. 11 Zapytania Ofertowego.
  11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  13. Kompletna oferta musi zawierać: Formularz oferty przygotowany zgodnie  ze wzorem określonym w Załączniku 1, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) –  w przypadku składania oferty na podstawie pełnomocnictwa oraz podpisany Załącznik 2 (Klauzula informacyjna).
  14. Wszelkie oferty, które nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub  nie będą kompletne, zostaną odrzucone na etapie weryfikacji formalnej – z zastrzeżeniem możliwości dokonywania uzupełnień, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DzU z 2018 r. poz. 1986).

10. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI

Anna Rozborska

Fundacja Instytut rozwoju Regionalnego

Oddział w Łodzi

ul. Szterlinga 27/29, 90-212 Łódź

tel. 663-883-334

email: anna.rozborska@firr.org.pl

Informacje udzielane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00.

11. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY

Ofertę należy złożyć drogą e-mailową na adres: biuro.lodz@firr.org.pl.

Oferta powinna być przesłana jako załącznik (zgodnie z Formularzem Oferty) w formie skanu podpisanego dokumentu lub w formie elektronicznej opatrzonej (podpisanej) bezpiecznym podpisem elektronicznym z wykorzystaniem certyfikatu kwalifikowanego.

Termin składania ofert to: 2 czerwca  2021 r.

Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględnione.

Załącznik z ofertą nie może przekraczać 10 MB.

Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

Oferty niekompletne, przesłane po terminie lub na inny niż wskazany adres nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

12. KRYTERIA OCENY OFERT, WYBORU WYKONAWCY i SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY

Ocenie podlegają wyłącznie oferty zgodne z treścią i przedmiotem zamówienia, zawierające wszystkie wymagane Zapytaniem Ofertowym dokumenty oraz spełniające warunki w nim określone.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

  1. Cena brutto usługi – 90 pkt (waga)
  2. Aspekty społeczne – 10 pkt (waga) – kryterium premiujące

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium: Cena brutto usługi

Ck = (Cmin/C) x 90

Ck – punktacja badanej oferty w kryterium Cena brutto usługi

Cmin – najniższa cena szacowana spośród ważnych ofert

C – cena szacowana badanej oferty (wiersz 5. z tabeli z Formularza oferty)

Zamawiający w przypadku, gdy cena całkowita oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności, gdy jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert, może się zwrócić o udzielenie wyjaśnień do Wykonawców, których oferty zostały pozytywnie ocenione w procedurze opisanej powyżej, w celu wykluczenia, czy zaoferowana cena lub jej istotne części składowe są rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie udowodni, że zaoferowana cena lub jej istotne części składowe nie są rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, w szczególności, gdy Wykonawca nie udowodni, iż uwzględnił wysokości minimalnego wynagrodzenia o pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej aktualnie obowiązującej, oferta nie podlega dalszej ocenie.

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium: Aspekty społeczne 

(Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych)

Wykonawca może zobowiązać się, że przez cały okres realizacji przedmiotu umowy co najmniej jedna osoba należąca do kategorii osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511, ze zm.), będzie zatrudniona do organizacji, przygotowania lub obsługi zamówienia.  Celem spełnienia niniejszego kryterium osoba niepełnosprawna musi być zatrudniona w oparciu o umowę o pracę  na co najmniej pół etatu.

Wykonawca złoży oświadczenie w treści Formularza oferty w zakresie realizacji aspektów społecznych zgodnie z Załącznikiem nr 1. Zamawiający będzie mógł je zweryfikować na każdym etapie realizacji zamówienia.

Dk – punktacja badanej oferty w kryterium Aspekty społeczne:

10    – w przypadku zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością na umowę o pracę na co najmniej pół etatu,

0      – w pozostałych przypadkach.

Punktacja końcowa

Pk = Ck+Dk

Pk – punktacja końcowa

Ck – punktacja w kryterium Cena brutto usługi

Dk – punktacja w kryterium Aspekty społeczne

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc  po przecinku.

Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych z poszczególnych kryteriów.

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty w wyniku oceny otrzymały tę samą liczbę punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.

13. FINANSOWANIE

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu „Wiedza do aktywnego udziału w tworzeniu prawa”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II. Efektywne polityki społeczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Nazwa Działania: 2.16 Usprawnienie procesu stanowienia prawa.

14. INNE POSTANOWIENIA

www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie Zamawiającego.

Załączniki

Exit mobile version