Z wielką przyjemnością udostępniamy Wam prezentacje prelegentów, które towarzyszyły wystąpieniom naszych gości podczas XVI edycji konferencji Pełno(s)prawny Student.
Konferencja odbyła się 6 grudnia tego roku w Krakowie.
- Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy – perspektywy dalszego rozwoju systemów wsparcia osób z niepełnosprawnościami na uczelniach, Paweł Wdówik, Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Gdzie jesteśmy dokąd zmierzamy, perspektywy dalszego rozwoju systemów wsparcia Osób NiepełnosprawnychPobierz
- Efekty trzech edycji konkursu „Uczelnia Dostępna”, Jakub Ardyn, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
- Wsparcie finansowe dla osób z niepełnosprawnościami oraz działań dostępnościowych na uczelniach, Edyta Paś, Katarzyna Korzinek-Dec, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych; Małgorzata Dróżdż, Wojciech Święch, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Wsparcie finansowe ze środków PFRON dla działań dostępnościowych na uczelniach Katarzyna Korzinek-DecPobierz
- Organizacja praktyk studenckich z uwzględnieniem szczególnych potrzeb ich uczestników, Joanna Puła, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Agnieszka Zborowska, Fundacja Grupy ERGO Hestia Integralia
Organizacja praktyk zawodowych z uwzględnieniem szczególnych potrzeb ich uczestników Joanna Puła URPobierz
Organizacja praktyk studenckich z uwzględnieniem szczególnych potrzeb Agnieszka Zborowska_Hestia IntegraliaPobierz
- Prawa studentów z niepełnosprawnościami – uwagi na tle spraw, kierowanych do Rzecznika Praw Obywatelskich w kontekście wdrażania Konwencji o prawach osób z niepełnosprawnościami, Monika Wiszyńska-Rakowska, Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
- 15.00-16.30 Osoby w kryzysach psychicznych na uczelni – potrzeby i modele wsparcia, Mateusz Kobryn, Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego; Urszula Szczocarz Uniwersytet Jagielloński w Krakowie; Anna Rutz, UAM; Damian Liśkiewicz, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Wydarzenie patronatem honorowym objęli:
Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski
Patroni medialni: