Poszukujemy specjalistki/specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów - Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

na granatowym tle napis Good Luck
zdjęcie: pixabay

Tytuł oferty: KRAKÓW: Specjalistka / Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektów

Liczba wakatów: 1

Miejsce pracy (region): Kraków

Wymiar czasu pracy: pełny etat (umowa o pracę)

NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.

NASZE DZIAŁANIA:

  • Zmieniamy prawo.
  • Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
  • Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
  • Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
  • Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
  • Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
  • Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.

Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!

Więcej informacji na temat działań Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego znaleźć można na stronie www.firr.org.pl

Obowiązki

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalistki / Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie należało m.in.:

  • kontrola i nadzór wydatków, ponoszonych w ramach projektów,
  • kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • bieżący kontakt z koordynatorami oraz pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji budżetów i utrzymania dyscypliny budżetowej,
  • rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową,
  • dokonywanie systematycznej analizy i weryfikacji zapisów na kontach księgowych pod kątem ich zgodności z rozliczeniami finansowymi projektów,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projektów,
  • nadzór nad zgodnością realizacji projektów z zapisami umów o dofinansowanie, obowiązującymi wytycznymi, zasadami oraz innymi dokumentami programowymi,
  • sporządzanie pism, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów,
  • kontakty, współpraca i bieżąca korespondencja z instytucjami, nadzorującymi realizację projektów, audytorami zewnętrznymi oraz innymi (wg potrzeb).

Czego wymagamy?

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, związane z finansami,
  • znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów finansowanych z różnych źródeł (np. EFS, RPO, PFRON, POKL, POWER, Erasmus+, itp.) oraz min. roczne doświadczenie w rozliczaniu tego typu projektów,
  • sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
  • zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi, w uzasadnianiu swoich argumentów,
  • umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook),
  • doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, ZUS i prawa pracy będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy?

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
  • pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
  • w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np.
    w urzędzie, 
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników, 
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych, 
  • dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego, 
  • bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
  • bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
  • dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
  • bony pieniężne dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
  • dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.

Jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami oraz dostosowanie warunków ich pracy do indywidualnych potrzeb.

Pytania rekrutacyjne

Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania rekrutacyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.

Pytania rekrutacyjne:

  1. Budżet projektu przewiduje zatrudnienie Specjalistki / Specjalisty ds. wsparcia na podstawie umowy o pracę (24 miesiące x 5000 zł). Wybrana na to stanowisko (w toku rekrutacji) osoba preferuje zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Czy zmiana formy zatrudnienia jest wg Pani/Pana możliwa? Proszę wybrać tylko jedną odpowiedź i ją uzasadnić.

a) Tak, bez problemu.

b) Tak, ale dopiero po uzyskaniu akceptacji Instytucji finansującej.

c) Nie, zapisów budżetu nie można zmieniać.

d) Trudno powiedzieć.

e) Nie wiem.

  1. Do dziś należy złożyć (ważna jest data stempla pocztowego) do instytucji rozliczającej projekt bardzo ważne sprawozdanie z jego dotychczasowej realizacji. Do sprawozdania mają być obowiązkowo załączone listy obecności na poszczególnych zajęciach, podpisane przez uczestników projektu. Jeden z trenerów dostarczył do Fundacji tylko część list obecności – niestety, nie ma z nim kontaktu i nie ma możliwości uzyskania od niego brakujących dokumentów. Sprawozdanie jest więc niekompletne. Co Pani/Pana robi w takiej sytuacji? Proszę krótko opisać.
  2. Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.

Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 16 grudnia 2024 r. na adres email: rekrutacja@firr.org.pl 

W razie trudności w złożeniu aplikacji za pośrednictwem e-mail prosimy o kontakt telefoniczny: +48 12 444 73 49.

Rekrutacja

Opis rekrutacji:

Rekrutacja będzie przebiegać dwuetapowo:

ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.

ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Specjalistki / Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 2 godzin.

Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.

Klauzula informacyjna

Klauzula informacyjna:

Informacje o przetwarzaniu danych:

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. ul. Świętokrzyska 14, e-mail: biuro@firr.org.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@firr.org.pl.

Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy

Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.

Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.

Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

UWAGA!!! Przesyłane zgłoszenia aplikacyjne muszą zawierać formułę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Świętokrzyskiej 14 moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”

INFORMACJA DLA KANDYDATA O REGULAMINIE ZGŁOSZANIA NARUSZEŃ

Działając na podstawie art. 24 ust 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) w związku z rozpoczętym procesem rekrutacji informujemy Panią/Pana, że w Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego obowiązuje wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych zwana Regulaminem zgłaszania naruszeń (dalej Regulamin).

Każda osoba, która powzięła wiedzę lub podejrzenie o wystąpieniu naruszenia prawa ma możliwość dokonania zgłoszenia o takim naruszeniu prawa na zasadach określonych w Regulaminie oraz w Ustawie.

Zgłoszenia można dokonać w sposób określony w § 3 ust. 4 Regulaminu.

Zgłoszenie powinno być udokumentowane w celu umożliwienia zbadania zasadności dokonanego zgłoszenia tj. zawierać informacje wskazane w § 3 ust. 5 Regulaminu.

Zgłoszenia anonimowe nie będą przyjmowane ani rozpatrywane.

Pełna treść Regulaminu dostępna jest poniżej:

Link do regulaminu:

Regulamin zgłaszania naruszeń

Link do regulaminu w wersji dostępnej: 

Regulamin zgłaszania naruszeń wersja dostępna

Wróć do początku strony