Fundacja poszukuje pracownika do biura w Warszawie, na stanowisko Pracownika/czki administracyjnego/ej – Asystenta/ki osób z niepełnosprawnością.
Jeśli chcesz pracować w rodzinnej atmosferze i marzy Ci się zmienianie świata, nie czekaj, tylko aplikuj do nas – łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą!
Prosimy o przesłanie swoich ofert do dnia 30 listopada 2024 r. na adres email: rekrutacja@firr.org.pl lub składanie ich osobiście (z dopiskiem: “Aplikacja: Pracownik administracyjny – Warszawa”) w oddziale Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego w Warszawie przy ul. Plac Konstytucji 5/4.
Kim Jesteśmy?
Nasza misja:
Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Nasze działania
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
- Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Szczegóły oferty
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1
Wymiar czasu pracy: do ustalenia (umowa o pracę).
Obowiązki:
- Świadczenie wsparcia asystenckiego dla osób z niepełnosprawnością – uczestników projektowych realizowanych w Fundacji
- obsługa sekretarsko-administracyjna biura;
- kontakt z klientami i kontrahentami Fundacji;
- udzielanie informacji na temat działań statutowych Fundacji;
- prace organizacyjno-logistyczne związane z realizacją projektów;
- organizacja i realizacja zaopatrzenia na materiały niezbędne do funkcjonowania biura;
- prace organizacyjno-logistyczne związane z uczestnictwem Fundacji w wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych;
- prace organizacyjno-logistyczne związane z przygotowywaniem i rozliczaniem podróży służbowych, rezerwacje biletów, itp.;
- obsługa logistyczna spotkań, konferencji, szkoleń oraz innych wydarzeń organizowanych przez Fundację;
- redagowanie pism, artykułów i innych tekstów;
- prowadzenie korespondencji biurowej i innej – związanej z prowadzonymi przez Fundację działaniami statutowymi;
- prowadzenie rekrutacji uczestników do projektów, imprez i szkoleń, realizowanych przez Fundację;
- realizacja wsparcia typu asystenckiego dla osób z niepełnosprawnościami, będących uczestnikami projektów realizowanych przez Fundację;
- sporządzanie raportów, zestawień i innych dokumentów związanych z realizacją działań statutowych Fundacji.
Wymagania:
- ze względu na zaplanowane szkolenia weekendowe w najbliższym czasie – dyspozycyjność w dniach 14-15 grudnia 2024 oraz 18-19 stycznia 2025, a także w czwartki w godzinach 17.00-19.00,
- wykształcenie – min. średnie,
- biegła obsługa komputera (Pakiet Office, Outlook),
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność,
- samodzielność, rzetelność i dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
- w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
- pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
- w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np. w urzędzie,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych,
- dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego,
- bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
- bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
- dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
- bony pieniężne dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Prosimy o podanie w aplikacji oczekiwanej kwoty wynagrodzenia (kwota netto lub „widełki”) oraz dodanie do aplikacji poniższej formuły:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Świętokrzyska 14 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”
Informacje o przetwarzaniu danych
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. Świętokrzyska 14, e-mail: biuro@firr.org.pl.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@firr.org.pl.
- Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy
- Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.
- Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.
- Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.
- Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kami.