logo firmy Associeted Apps. Nad nazwą firmy biały trójkąt bez dolnej podstawy na czarnym tle

Stworzona przez polski zespół aplikacja mobilna zaprowadzi osobę z dysfunkcją wzroku pod same drzwi sklepu w galerii lub biura czy peron na dworcu. Wirtualny asystent służy pomocą nie tylko osobom z niepełnosprawnością wzroku, lecz również seniorom i osobom z innymi niepełnosprawnościami.

Twórcy aplikacji planują wykorzystać w niej sztuczną inteligencję oraz przewodnictwo kostne przy odtwarzaniu dźwięku.

Jak działa „The Compass”?

Aplikację „The Compass” można ściągnąć ze sklepu App Store lub Google Play.

W momencie, w którym jej użytkownik pojawi się w budynku, zostanie on pokierowany do wybranego miejsca. Budynek użyteczności publicznej: centrum handlowe, biurowiec, dworzec czy hotel muszą być odpowiednio wyposażone.

„The Compass” pozwala na:

Za działanie systemu odpowiada komunikacja z wykorzystaniem Wi-Fi i instalowane w mapowanym obiekcie beaconów. W określeniu położenia pomogą sensory: barometr czy czujnik pola magnetycznego.

Po wyposażeniu obiektu w niezbędne urządzenia odbywa się właściwe mapowanie. Pracownicy chodzą po obiekcie ze smartfonami wyposażonymi w aplikacje przeznaczone do mapowania.

Jakie są zalety aplikacji?

Stworzona przez polską firmę Associated Apps aplikacja „The Compass” ma wiele zalet. Sprawia, że jej użytkownicy czują się komfortowo, bezpiecznie i niezależnie, zwłaszcza w czasie pandemii.

Co więcej, system jest innowacyjny na skalę światową a także bardzo precyzyjny.

Dzięki niemu, użytkownik trafi bezpiecznie przed samo wejście do sklepu czy do toalety lub peron.

Dodatkowe funkcje aplikacji

Polska firma planuje rozbudować aplikację „The Compass” o kolejne funkcje.

Będą to:

Więcej o „The Compass”

Exit mobile version