Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie, na stanowisko Specjalistki/Specjalisty ds. rozliczeń finansowych.
Jeśli chcesz pracować w rodzinnej atmosferze i marzy Ci się zmienianie świata, nie czekaj, tylko aplikuj do nas – łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą!
Prosimy o przesyłanie aplikacji pod adres rekrutacja@firr.org.pl najpóźniej do 31 marca.
Kim jesteśmy?
Nasza misja:
Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Nasze działania:
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
- Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Szczegóły oferty
Stanowisko: Specjalistka/Specjalista ds. rozliczeń finansowych
Liczba wakatów: 1
Wymiar czasu pracy: cały etat
Region: małopolskie
Miasto: Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego, Kraków
Opis stanowiska:
- kontrola i nadzór wydatków, ponoszonych w ramach projektów,
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i rachunkowym,
- bieżący kontakt z koordynatorami oraz pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji budżetów i utrzymania dyscypliny budżetowej,
- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową,
- dokonywanie systematycznej analizy i weryfikacji zapisów na kontach księgowych pod kątem ich zgodności z rozliczeniami finansowymi projektów,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projektów,
- nadzór nad zgodnością realizacji projektów z zapisami umów o dofinansowanie, obowiązującymi wytycznymi, zasadami oraz innymi dokumentami programowymi,
- sporządzanie pism, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów,
- kontakty, współpraca i bieżąca korespondencja z instytucjami, nadzorującymi realizację projektów, audytorami zewnętrznymi oraz innymi (wg potrzeb).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, związane z finansami,
- znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów finansowanych z różnych źródeł (np. EFS, RPO, PFRON, Erasmus+, itp.) oraz min. roczne doświadczenie w realizacji tego typu projektów,
- sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
- zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi
w uzasadnianiu swoich argumentów, - umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook),
- doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem,
- znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, ZUS i prawa pracy będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym będzie dodatkowym atutem,
- znajomość obsługi systemów księgowych, w tym Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Opis rekrutacji:
Rekrutacja na stanowisko Specjalistki/Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie przebiegać dwuetapowo:
ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.
ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 1,5 godziny.
Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.
Pytania selekcyjne:
Do każdego CV należy obowiązkowo dołączyć odpowiedzi na poniższe pytania – w przeciwnym razie kandydatura nie będzie brana pod uwagę.
- Budżet projektu przewiduje zatrudnienie Specjalisty ds. wsparcia na podstawie umowy o pracę (24 miesiące x 3500 zł). Wybrana na to stanowisko (w toku rekrutacji) osoba preferuje zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Czy zmiana formy zatrudnienia jest wg Pani/Pana możliwa? Proszę wybrać tylko jedną odpowiedź.
- Tak, bez problemu.
- Tak, ale dopiero po uzyskaniu akceptacji Instytucji finansującej.
- Nie, zapisów budżetu nie można zmieniać.
- Trudno powiedzieć.
- Nie wiem.
- Do dziś należy złożyć (ważna jest data stempla pocztowego) do instytucji rozliczającej projekt bardzo ważne sprawozdanie z jego dotychczasowej realizacji. Do sprawozdania mają być obowiązkowo załączone listy obecności na poszczególnych zajęciach, podpisane przez uczestników projektu. Jeden z trenerów dostarczył do Fundacji tylko część list obecności – niestety, nie ma z nim kontaktu i nie ma możliwości uzyskania od niego brakujących dokumentów. Sprawozdanie jest więc niekompletne. Co Pani/Pana robi w takiej sytuacji? Proszę krótko opisać.
- Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.
Kontakt:
e-mail: rekrutacja@firr.org.pl
nr telefonu: 12 444 73 49
Klauzula informacyjna:
Informacje o przetwarzaniu danych:
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. Racławicka 58, e-mail: biuro@firr.org.pl.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@firr.org.pl.
- Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy
- Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.
- Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.
- Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.
- Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
UWAGA!!! Przesyłane zgłoszenia aplikacyjne muszą zawierać formułę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławicka 58 moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”