Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie, na stanowisko Asystentki/Asystenta ds. rozliczeń finansowych.
Jeśli chcesz pracować w rodzinnej atmosferze i marzy Ci się zmienianie świata, nie czekaj, tylko aplikuj do nas – łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą!
Ważne! Oferty należy przesyłać wyłączne na adres mailowy rekrutacja@firr.org.pl do 31 lipca 2021.
Kim Jesteśmy?
Nasza misja:
Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Nasze działania
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
- Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Szczegóły oferty
Miejsce pracy: Kraków.
Liczba wakatów: 1
Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu (umowa o pracę).
Obowiązki:
- bieżące wsparcie działu finansowego w zakresie realizacji zadań, związanych
z rozliczaniem projektów, - sporządzanie raportów, zestawień, ewidencji oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów,
- bieżące wsparcie działu księgowo-kadrowego w wykonywaniu podstawowych zadań,
- realizacja zadań, związanych z obiegiem dokumentów finansowo-księgowych,
- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, kadrowych, płacowych i innych,
- przetwarzanie dokumentacji finansowej z wersji papierowej na elektroniczną, zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- sporządzanie poleceń wyjazdów służbowych, rozliczanie delegacji,
- uzupełnianie baz projektowych / wprowadzanie danych do systemu komputerowego, prowadzenie rejestrów,
- prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- wykształcenie – min. średnie, ekonomiczne,
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook),
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, doskonała organizacja pracy, skrupulatność i dokładność,
- dodatkowym atutem będą:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów,
- znajomość obsługi systemu Comarch Optima,
- doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze”.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
- w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
- pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
- w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np. w urzędzie,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych,
- dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego,
- bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
- bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
- dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
- bony pieniężne dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Szczegóły rekrutacji:
Rekrutacja na stanowisko Asystentki/Asystenta ds. rozliczeń finansowych będzie przebiegać dwuetapowo:
ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.
ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Asystentki/Asystenta ds. rozliczeń finansowych – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 1,5 godziny.
Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.
Pytania selekcyjne:
Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania selekcyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.
- Pracownik sekretariatu dostarczył do Pani/Pana (pracownika działu księgowości) stos dokumentów księgowych (faktury/rachunki). Proszę opisać w punktach, co Pani/Pan z nimi zrobi od momentu odebrania dokumentów od pracownika sekretariatu aż do momentu zaksięgowanie ich w programie księgowym. Na co Pani/Pan szczególnie zwróci uwagę?
- Pracownik pobrał od Pani/Pana (dn. 03.08.2020 r.) z kasy zaliczkę w kwocie 100,00 zł na zakup pieczątki. Pieczątka kosztowała 123,00 zł i na taką też kwotę pracownik przyniósł do Pani/Pana fakturę do rozliczenia, wystawioną dn. 05.08.2020 r. Brakującą kwotę 23 zł pracownik pokrył z prywatnych środków. Proszę opisać (w punktach) proces zaewidencjonowania zaliczki oraz rozliczenia kosztu w raporcie kasowym. Jakie dokumenty Pani/Pan wypełni?
- Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.
UWAGA!!! Przesyłane zgłoszenia aplikacyjne muszą zawierać formułę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławicka 58 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”
Informacje o przetwarzaniu danych
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. Racławicka 58, e-mail: biuro@firr.org.pl.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@firr.org.pl.
- Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy
- Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.
- Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.
- Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.
- Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.