Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie, na stanowisko Asystentki/Asystenta ds. realizacji projektów.
Jeśli chcesz pracować w rodzinnej atmosferze i marzy Ci się zmienianie świata, nie czekaj, tylko aplikuj do nas – łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą! Zapraszamy!
Ważne! Oferty należy przesyłać wyłącznie na adres mailowy rekrutacja@firr.org.pl do 30 września 2021.
Kim Jesteśmy?
Nasza misja:
Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Nasze działania:
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
- Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Szczegóły oferty
Miejsce pracy: Kraków.
Liczba wakatów: 1
Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu (umowa o pracę).
Obowiązki:
- wsparcie koordynatorów w realizacji projektów od strony merytorycznej i finansowej,
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- sporządzanie umów z osobami zatrudnianymi do realizacji projektu oraz usługodawcami,
- nadzór i rozliczanie prac wykonywanych przez osoby, zatrudnione na potrzeby realizacji projektów,
- prowadzenie rekrutacji uczestników projektu (osób fizycznych oraz prawnych) i wsparcie ich w czasie realizacji działań projektowych,
- kontakty z partnerami projektowymi, urzędami, itp.,
- bieżący kontakt z pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji zadań,
- stała współpraca z personelem finansowo-księgowym w zakresie rozliczania dokumentów kosztowych projektów,
- udział w rozliczaniu otrzymanych dotacji, sporządzaniu okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,
- sporządzanie pism, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- skrupulatność, dokładność,
- sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
- zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi
w uzasadnianiu swoich argumentów, - umiejętność samodzielnego identyfikowania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook);
- mile widziane:
- doświadczenie we współpracy z biznesem, w realizacji projektów / działań, związanych z udzielaniem wsparcia przedsiębiorcom,
- doświadczenie / znajomość procedur zamówień publicznych, a w szczególności realizacji postępowań w trybie zasady konkurencyjności oraz rozeznania rynku,
- doświadczenie w projektach unijnych, a szczególnie w prowadzeniu dokumentacji projektowej;
- dodatkowym atutem będzie także:
- znajomość kwestii dostępności, projektowania uniwersalnego, technologii asystujących,
- doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
- w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
- pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
- w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np. w urzędzie,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych,
- dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego,
- bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
- bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
- dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
- bony pieniężne dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Szczegóły rekrutacji:
Rekrutacja na stanowisko Asystentki/Asystenta ds. realizacji projektów będzie przebiegać dwuetapowo:
ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.
ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Specjalista ds. realizacji projektów oraz współpracy z podmiotami komercyjnymi – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 1,5 godziny.
Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.
Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania rekrutacyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.
Pytania rekrutacyjne:
- Proszę krótko opisać wybrane zdarzenie, które potwierdzi, że posiada Pani/Pan zdolności organizacyjne i jest osobą odpowiedzialną (maksymalnie 500 znaków).
- Jest Pani/Pan odpowiedzialna/-y za zorganizowanie konferencji podsumowującej 2-letni projekt, w ramach którego osoby z niepełnosprawnościami otrzymały dotację na założenie własnej firmy i prowadziły je przez min. rok. Prosimy o opisanie w max. 10 punktach planu działań, jakie Pani/Pana zdaniem należy podjąć w tym celu.
- Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.
UWAGA!!! Przesyłane zgłoszenia aplikacyjne muszą zawierać formułę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Racławicka 58 moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”
Informacje o przetwarzaniu danych:
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. Racławicka 58, e-mail: biuro@firr.org.pl.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail ido@firr.org.pl.
- Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy
- Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.
- Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.
- Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.
- Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.