Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie.
Tytuł oferty: Asystent / Asystentka ds. realizacji oraz merytorycznego rozliczania projektów
Liczba wakatów: 1
Miejsce pracy (region): Małopolskie
Miejsce pracy: Kraków, ul. Świętokrzyska 14
Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu (umowa o pracę)
NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
NASZE DZIAŁANIA:
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
- Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!
Więcej informacji na temat działań Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego znaleźć można na stronie www.firr.org.pl.
Prosimy o przesłanie swoich ofert na adres rekrutacja@firr.org.pl najpóźniej do dnia 16 kwietnia 2023 r. Wybrani kandydaci będą zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną jeszcze w trakcie napływania zgłoszeń.
UWAGA!!! Przesyłane zgłoszenia aplikacyjne muszą zawierać formułę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Świętokrzyskiej 14 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania.”
Informacje o przetwarzaniu danych:
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. Świętokrzyska 14, e-mail: biuro@firr.org.pl.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail ido@firr.org.pl.
- Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji personelu na podstawie art. 22 Kodeksu Pracy.
- Dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji.
- Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, o ile przepisy szczegółowe nie stanowią inaczej.
- Kandydat ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Kandydat ma także prawo do przenoszenia danych.
- Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i na obojętne stanowisko – nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas, NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Asystenta / Asystentki ds. realizacji oraz merytorycznego rozliczania projektów będzie należało m.in.:
- wsparcie koordynatora projektów w ich realizacji od strony merytorycznej i finansowej, zgodnie z harmonogramem i budżetem,
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- sporządzanie umów z osobami zatrudnianymi do realizacji projektu oraz usługodawcami,
- planowanie, bieżąca i okresowa sprawozdawczość, monitoring finansowy i merytoryczny projektu,
- kontakty z partnerami projektowymi, urzędami, itp.
- realizacja wsparcia typu asystenckiego dla osób z niepełnosprawnościami, będących uczestnikami projektów realizowanych przez Fundację.
Wymagania:
- wykształcenie – min. średnie,
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook, Powerpoint),
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, doskonała organizacja pracy, skrupulatność i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
- w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
- pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
- w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np. w urzędzie,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych,
- dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego,
- bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
- bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
- dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
- bezzwrotną pomoc finansową dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Rekrutacja na stanowisko Asystenta / Asystentki ds. realizacji oraz merytorycznego rozliczania projektów będzie przebiegała dwuetapowo:
ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.
ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Asystenta / Asystentki ds. realizacji oraz merytorycznego rozliczania projektów – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 1,5 godziny.
Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.
Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania selekcyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.
Pytania selekcyjne:
- Proszę krótko opisać wybrane zdarzenie, które potwierdzi, że posiada Pani/Pan zdolności organizacyjne i jest osobą odpowiedzialną (maksymalnie 1000 znaków).
- Jest Pani/Pan odpowiedzialna/-y za zorganizowanie i zakup środków ochrony osobistej dla uczestników prowadzonego przez Fundację projektu (maseczki, rękawiczki, środki do dezynfekcji). Proszę opisać w jaki sposób zrealizuje Pani/Pan to zadanie?
- Jakiego wynagrodzenia spodziewa się Pani/Pan na takim stanowisku? Proszę o podanie konkretnej kwoty brutto lub „widełek”.